Card image cap

Autor:

16.03.2021

Radio Miljacka

Četiri čaja koja će popraviti vaš san

Spavanje ima jednu od glavnih uloga kada je u pitanju dobro zdravlje. Nedovoljno kvalitetnog sna može dovesti do brojnih zdravstvenih problema, a ova četiri čaja vam mogu pomoći.


Čaj od kamilice


Ovaj čaj može izuzetno poboljšati san. Anksioznost je glavni uzrok poremećenog sna, a istraživanja pokazuju da čaj od kamilice pomaže. Zapravo, nekoliko studija povezivalo je kamilicu sa smanjenjem razine anksioznosti, a jedno kliničko ispitivanje pokazalo je da se kvaliteta sna poboljšala kad su stariji ispitanici konzumirali kamilicu – rekla je dijetetičarka Lacy Ngo.


Čaj od valerijane


Korijen valerijane, koji se često koristi kao prirodni dodatak za spavanje u obliku kapsula, također je vrlo koristan i ako se konzumira kao čaj, kažu stručnjaci. Stoljećima se koristi u tradicionalnoj medicini za promicanje sna i opuštanje. Sadrži antioksidanse koji mogu imati sedativna svojstva.


Čaj od pasiflore


Ako tražite ukusan način da završite dan, popijte šoljicu u čaja od pasiflore. Kao i mnoštvo drugih biljaka koje se koriste za spavanje i tjeskobu, i pasiflora djeluje na središnji živčani sustav i pokazalo se da smanjuje vrijeme koje je potrebno da utonete u san. Smatra se da pomaže i kod simptoma menopauze, ističu stručnjaci.


Čaj od kurkume


Kurkuma nije samo ukusan dodatak vašoj omiljenoj juhi – ona također čini izvrstan čaj koji poboljšava san, kažu stručnjaci. Čaj od kurkume također može imati umirujući učinak. Može pomoći i u poboljšanju zdravlja zglobova i gastrointestinalnih problema – objašnjava nutricionistica Trista Best.

Četiri čaja koja će popraviti vaš san

Spavanje ima jednu od glavnih uloga kada je u pitanju dobro zdravlje. Nedovoljno kvalitetnog sna može dovesti do brojnih zdravstvenih problema, a ova četiri čaja vam mogu pomoći.


Čaj od kamilice


Ovaj čaj može izuzetno poboljšati san. Anksioznost je glavni uzrok poremećenog sna, a istraživanja pokazuju da čaj od kamilice pomaže. Zapravo, nekoliko studija povezivalo je kamilicu sa smanjenjem razine anksioznosti, a jedno kliničko ispitivanje pokazalo je da se kvaliteta sna poboljšala kad su stariji ispitanici konzumirali kamilicu – rekla je dijetetičarka Lacy Ngo.


Čaj od valerijane


Korijen valerijane, koji se često koristi kao prirodni dodatak za spavanje u obliku kapsula, također je vrlo koristan i ako se konzumira kao čaj, kažu stručnjaci. Stoljećima se koristi u tradicionalnoj medicini za promicanje sna i opuštanje. Sadrži antioksidanse koji mogu imati sedativna svojstva.


Čaj od pasiflore


Ako tražite ukusan način da završite dan, popijte šoljicu u čaja od pasiflore. Kao i mnoštvo drugih biljaka koje se koriste za spavanje i tjeskobu, i pasiflora djeluje na središnji živčani sustav i pokazalo se da smanjuje vrijeme koje je potrebno da utonete u san. Smatra se da pomaže i kod simptoma menopauze, ističu stručnjaci.


Čaj od kurkume


Kurkuma nije samo ukusan dodatak vašoj omiljenoj juhi – ona također čini izvrstan čaj koji poboljšava san, kažu stručnjaci. Čaj od kurkume također može imati umirujući učinak. Može pomoći i u poboljšanju zdravlja zglobova i gastrointestinalnih problema – objašnjava nutricionistica Trista Best.