Card image cap

Autor:

29.04.2021

Radio Miljacka

Kockica tamne čokolade – za zdravlje!

Tamna čokolada sve je više popularna i time postaje pravi užitak za tijelo.

Brojne su zdrastvene dobrobiti tamne čokolade, posebno one s visokim udjelom kakaa. Tajna je u tome što takva čokolada sadrži flavonoide koji se ubrajaju u antioksidanse čime pozitivno utiču na zdravlje cijelog organizma. Uz to, čuva srce, smanjuje rizik od srčanih oboljenja, reguliše pritisak, smanjuje stres i poboljšava koncentraciju i pamćenje.

Nutricionistica Jenna Hope ističe kako tamna čokolada sadrži više kakaa, a upravo je kakao nosilac brojnih blagodeti. Što je veći sadržaj kakaa, niži je sadržaj šećera.

Tamna čokolada obično se kreće u omjerima od 70-100%, a što je veći postotak niži je šećer, a sadržaj kakaa veći.

Također, tamna čokolada povezana je s poboljšanjem vaskularnih funkcija, smanjenjem krvnog pritiska i zdravljem srca. Uz to, pomaže u spavanju i bogata je magnezijumom koji igra ključnu ulogu u opuštanju nerava i mišića te proizvodnji energije.

Ako se vodite načelima zdravog života koji ispunjava vaše tijelo i um, svakako u dnevnu rutinu unesite između 20-30g čokolade – toliko je dovoljno jer je upravo tamna čokolada gorča od mliječne čokolade i s količinom valja pripaziti.

Kockica tamne čokolade – za zdravlje!

Tamna čokolada sve je više popularna i time postaje pravi užitak za tijelo.

Brojne su zdrastvene dobrobiti tamne čokolade, posebno one s visokim udjelom kakaa. Tajna je u tome što takva čokolada sadrži flavonoide koji se ubrajaju u antioksidanse čime pozitivno utiču na zdravlje cijelog organizma. Uz to, čuva srce, smanjuje rizik od srčanih oboljenja, reguliše pritisak, smanjuje stres i poboljšava koncentraciju i pamćenje.

Nutricionistica Jenna Hope ističe kako tamna čokolada sadrži više kakaa, a upravo je kakao nosilac brojnih blagodeti. Što je veći sadržaj kakaa, niži je sadržaj šećera.

Tamna čokolada obično se kreće u omjerima od 70-100%, a što je veći postotak niži je šećer, a sadržaj kakaa veći.

Također, tamna čokolada povezana je s poboljšanjem vaskularnih funkcija, smanjenjem krvnog pritiska i zdravljem srca. Uz to, pomaže u spavanju i bogata je magnezijumom koji igra ključnu ulogu u opuštanju nerava i mišića te proizvodnji energije.

Ako se vodite načelima zdravog života koji ispunjava vaše tijelo i um, svakako u dnevnu rutinu unesite između 20-30g čokolade – toliko je dovoljno jer je upravo tamna čokolada gorča od mliječne čokolade i s količinom valja pripaziti.