Card image cap

Autor:

04.04.2022

Radio Miljacka

BiH

MI-BOSPO i MFC (Microfinance Center) zajedno sprovode projekat „Digitalizacija mikropreduzeća“

MI-BOSPO i MFC (Microfinance Center) su potpisali memorandum o razumijevanju za sprovedbu projekta „Digitalizacija mikropreduzeća“. Ovim projektom, kojeg je podržao Mastercard Center for Inclusive Growth (Mastercard centar za uključiv rast), namjera je educirati postojeće, ali i potencijalne klijente o digitalnim rješenjima (Facebook, Instagram, Google maps…) koja im mogu pomoći u njihovom poslovanju. 

Trend koji se danas nameće sam po sebi jeste digitalizacija, tako da se danas mikro i mala preduzeća vrlo često susreću sa poteškoćama prilikom praćenja trendova digitalne transformacije. Upravo zbog svega navedenog javila se potreba za sprovedbom ovakave inicijative, a sve kako bi se stekle ključne vještine za prevazilaženje postojećih prepreka, te započela digitalna revolucija. 

Vrlo interesantne i poučne informacije biti će isporučene svima onima koji se bave poljoprivredom, trgovinom, pružanjem frizersko – kozmetičkih, ugostitetljskih ili nekih drugih  vrsta usluga. Adekvatno digitalno rješenje biti će ponuđeno na osnovu prethodno popunjenog kviza, naspram kojeg će se predložiti rješenje za unaprjeđenje biznisa. Sva rješenja i vodiči biti će dostupni na b/h/s jezicima.

U narednim danima link kviza biti će postavljen na web stranicu, te podijeljen na društvenim mrežama. Na ovaj način će publika, naši postojeći kao i potencijalni klijenti, moći vidjeti koliko su zapravo digitalizirali svoj posao, koja su to mjesta za poboljšanje, te u konačnici dobiti savjete kako ga unaprijediti i biti konkurentniji na tržištu.


MI-BOSPO i MFC (Microfinance Center) zajedno sprovode projekat „Digitalizacija mikropreduzeća“

MI-BOSPO i MFC (Microfinance Center) su potpisali memorandum o razumijevanju za sprovedbu projekta „Digitalizacija mikropreduzeća“. Ovim projektom, kojeg je podržao Mastercard Center for Inclusive Growth (Mastercard centar za uključiv rast), namjera je educirati postojeće, ali i potencijalne klijente o digitalnim rješenjima (Facebook, Instagram, Google maps…) koja im mogu pomoći u njihovom poslovanju. 

Trend koji se danas nameće sam po sebi jeste digitalizacija, tako da se danas mikro i mala preduzeća vrlo često susreću sa poteškoćama prilikom praćenja trendova digitalne transformacije. Upravo zbog svega navedenog javila se potreba za sprovedbom ovakave inicijative, a sve kako bi se stekle ključne vještine za prevazilaženje postojećih prepreka, te započela digitalna revolucija. 

Vrlo interesantne i poučne informacije biti će isporučene svima onima koji se bave poljoprivredom, trgovinom, pružanjem frizersko – kozmetičkih, ugostitetljskih ili nekih drugih  vrsta usluga. Adekvatno digitalno rješenje biti će ponuđeno na osnovu prethodno popunjenog kviza, naspram kojeg će se predložiti rješenje za unaprjeđenje biznisa. Sva rješenja i vodiči biti će dostupni na b/h/s jezicima.

U narednim danima link kviza biti će postavljen na web stranicu, te podijeljen na društvenim mrežama. Na ovaj način će publika, naši postojeći kao i potencijalni klijenti, moći vidjeti koliko su zapravo digitalizirali svoj posao, koja su to mjesta za poboljšanje, te u konačnici dobiti savjete kako ga unaprijediti i biti konkurentniji na tržištu.